Wishes come true. :D

February 15, 2009

Placebo vin din nou la Bucureşti. De data ast a am suficientă minte încât să strâng bani şi să merg să-i văd. Whoop dee doo! 😀

Placebo

Placebo

Treaba se întâmplă la Romexpo în 21 iunie şi basicly va costa sau 100 RON [gazon B] sau 175 RON [gazon A].

Tu la care-ţi iei? 😀

6 Responses to “Wishes come true. :D”

  1. Andra said

    o sutaaaaa! 😀

  2. hippiebox said

    100 de lei ca sunt zgarcita.

  3. Cora said

    Ah am uitat ca eram logata cu gagazinu’. Reiau: la 100 de lei ca sunt zgarcita.

  4. Cătălin said

    Scrie ceva. Încropeşte şi tu o scriere, ceva. Scrijeleşte un 0 pe peretele binar.

  5. Andr@ said

    Si eu merg, nu stiu inca daca la A sau la B, dar ma decid in curand, ca nu vreau sa raman fara bilet. Oricum, daca e un concert pe care nu vreau sa il ratez, nu pot sa il ratez, asta e.

  6. Diana said

    CADOU! 😀 De ziua mea 😀
    Abia asteeeeeept baaaai. 😀 Lately, ascult aproape numai placebo. Melodiile noi au trecut pe la urechea ta? Aproape ca am picat pe jos cand m-au mangaiat fiiiin. OHO. Bai, ori m-am schimbat eu, ori se face muzica din ce in ce mai fainaaaaaaaaaa.

    pupex 2

Leave a Reply

